Gyakran ismételt kérdések
Oldal kiválasztása

Gyakran ismételt kérdések

– Kinéztem egy terméket, de sajnos nem megfelelő a mérete. Van rá lehetőség, hogy más méretben rendeljem meg?

Minden termékünk kizárólag a weboldalon feltüntetett méretben és színben vásárolható meg, egyéni igényeket sajnos nem tudunk fogadni.

 

– Van az Art Galériának bemutató terme?

Jelenleg még nincs bemutató termünk, így termékeink csak a weboldalunkon, illetve partnereinknél (XXXLutz, Praktiker, Bauhaus, Interspar) tekinthetők meg.

 

– Kinéztem pár terméket, van rá lehetőség, hogy élőben is megtekintsem ezeket?

Igen, van! Tedd be a kosárba azt a terméket/termékeket, amelyek érdekelnek, majd adj le rájuk egy rendelést. Az átvétel módjának a személyes átvételt jelöld meg, fizetési módnak pedig a helyszíni fizetést válaszd ki. Ez nem jár semmilyen vásárlási kötelezettséggel, kollégáink ez alapján tudják összekészíteni az általad kinézett termékeket. Amennyiben valamelyik elnyeri a tetszésed, készpénzben meg is tudod vásárolni a helyszínen a terméket.

 

– Személyes átvétel esetén tudok bankkártyával fizetni?

Átvételi pontunkon csak készpénzben tudsz fizetni, de személyes átvétel esetében is tudsz előre fizetni a rendelés leadása után barionnal (biztonságos online bankkártyás fizetés) vagy közvetlen banki átutalással.

 

– Házhozszállítással kértem a megrendelésemet, de sajnos mégsem tetszik a termék. El tudok állni a vásárlástól?

Természetesen igen! A termék átvételétől számítva 14 naptári napon belül elállhatsz a vásárlástól, ezt e-mailben szükséges jelezni (info@art-galeria.hu). Ennek feltétele a termék eredeti, sérülésmentes csomagolása (fali dekorációk esetén a karton box/sarokvédő és az átlátszó fólia). (Eredeti csomagolás hiányában sajnos nem áll módunkban visszavenni vagy kicserélni a terméket.) A rendelt termék visszajuttatása minden esetben téged, vásárlót illet; akár személyesen is visszahozhatod telephelyünkre vagy futárszolgálattal, aminek a költsége téged terhel. Miután sérülésmentesen visszakerült hozzánk a termék, 14 naptári napunk van a teljes összeg visszatérítésére vagy a cserére. Bővebben az elállásról az ÁSZF oldalon olvashatsz, vagy érdeklődhetsz kollégáinknál e-mailben vagy telefonon.

 

– Személyes átvételt jelöltem meg a termék átételénél, de mégsem tudok elmenni érte. Mit tehetek?

Utólag is tudjuk módosítani a személyes átvételt házhozszállításra, ilyen esetben viszont 30.000 Ft alatti rendelés esetén felszámoljuk a szállítási költséget, amit utánvéttel tudsz rendezni a futárnál. 30.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenesen házhoz szállítjuk a terméket. Szállítási mód változtatása miatt keresd kollégáinkat e-mailben, vagy telefonon.

 

– Külföldön hol találkozhatok a termékeitekkel?

Egyre több osztrák Bauhausban, illetve Romániában az XXXLutz-ban is megtalálhatod a termékeinket.

 

– Vállaltok külföldi házhozszállítást?

Igen, Magyarországon kívül Ausztriába, Csehország, Horvátországba, Lengyelországba, Németországba, Romániába, Szlovákiába és Szlovéniába. A külföldi házhozszállítás költsége és az ingyenes házhozszállítás összeghatára országonként eltérhet.

 

– E-mailben vagy telefonon is leadhatom a rendelésemet?

Csak a weboldalunkon leadott rendeléseket tudjuk elfogadni, ha azonban elakadnál valahol, keresd kollégáinkat, akik készséggel segítenek neked.

 

– Hol tudom érvényesíteni a kuponkódomat?

A rendelés leadásánál a 4. Összegzés pontban, az oldal tetején lévő szürke sávban tudod érvényesíteni a kuponodat.

 

– Regisztráltam a weboldalra, de nem találom az ajándék 5%-os kuponkódot.

A kuponkódot a regisztrációt megerősítő visszaigazoló e-mailben találhatod, vagy ha bejelentkezel a weboldalunkra, a bal oldali menüben a Rendelések fülre kattintva is elérheted.

 

– Nemrég láttam a weboldalon egy terméket, de most hiába keresem, nem találom. Mi a teendő?

Ilyen esetben érdemes érdeklődni kollégáinknál e-mailben vagy telefonon, mert előfordulhat, hogy maradt egy utolsó darab az adott termékből a raktárunkban. Viszont, fontos kiemelni, hogy termékeink, kollekcióink folyamatosan változnak, így érdemes mielőbb lecsapni egy kinézett dekorációra.

 

– Hogyan helyezzem ki a terméket a falra?

Az üveg-, vászon-, keretes képek, olajfestmények és tükrök kihelyezése hasonló módon javasolt: a dekoráció méretétől függően egy, két vagy három ponton rögzítsd a falra szög vagy csavar és tipli segítségével. A csavar vagy szög fejét a termék hátoldalán található horonyba akaszd be vagy helyezd fel a vakrámánál fogva. A keretes képeket minimum két ponton rögzítsd, a csavarok vagy szögek minél közelebb helyezkedjenek el a sarokpontokhoz. Fém fali dekorációk esetében az akasztó helye ki van alakítva, szöget és csavart nem tartalmaz a csomag. Absztrakt dekorációink a weboldalon feltüntetett tájoláson kívül máshogy is kihelyezhetők a falra.

 

Van még kérdésed? 🙂 Keress minket bizalommal!